Zo sveta ecommerce
23.05.2019
11 min. čítania

Produktová inzercia - prečo automatizovať?

Autor
Neoship
Dátum zverejnenia
23.05.2019
Kategória
Zdielať článok

Ak máte eshop a predávate produkty, je pravdepodobné, že využívate aj PPC kampane v Google vyhľadávaní. Dnes by sme vám radi predstavili slovenský PPC nástroj - BlueWinston.com. V článku sa dočítate čo všetko tento nástroj ponúka, ako funguje a aké sú jeho hlavné výhody.

Ak máte eshop a predávate produkty, je pravdepodobné, že využívate aj PPC kampane v Google vyhľadávaní. A ako isto viete, užívatelia cez Google hľadajú aj konkrétne produkty, chcú si ich pozrieť a kúpiť. Pri PPC kampaniach sa môžete stretnúť napríklad s týmito otázkami:

1, Na aké produkty spustiť PPC kampane do Google vyhľadávania?
2, Ako vytvoriť kampane na jednotlivé produkty, aké vytvoriť reklamy a kľúčové slová?

3, Dá sa to nejako zautomatizovať? Ak áno, bude to presné a efektívne?

Toto sú dobré otázky, ktoré si dáva veľa majiteľov eshopov na celom svete. A čím máte viac produktov na svojom eshope, tým je potrebnejšie správne presne cieliť na užívateľov a zefektívniť PPC kampane.

Tvorba PPC reklám a kľúčových slov pre stovky a tisícky produktov však môže trvať dosť dlho, resp. je to priam nemožné - tento čas by ste mohli využiť na niečo iné, napríklad na manažment PPC kampaní a/alebo remarketing.

Dnes by sme vám radi predstavili slovenský PPC nástroj, ktorý používajú agentúry a eshopy na celom svete - BlueWinston.com. Ide o nástroj alebo online aplikáciu na automatizáciu produktových reklám pre e-shopy v Google Search a na trhu je od roku 2014. Ponúka svetovo unikátne funkcie.

Prečítajte si, čo všetko ponúka, ako funguje a aké sú jeho hlavné výhody:

Stovky a tisícky produktových reklám už za pár minút

Vďaka Blue Winston nemusíte sedieť za počítačom celé hodiny, aby ste manuálne vytvorili reklamy pre produkty na vašom e-shope. Blue Winston to spraví za vás.

Niekoľkými kliknutiami získate vhodné long-tail kľúčové slová. Stačí vám iba .XML feed z e-shopu a Google Ads účet. Rozhranie nástroja je jednoduché a nepotrebujete žiadne špeciálne znalosti na jeho ovládanie. Cez takúto produktovú kampaň získate viac návštevníkov na vaše produkty a zvýšite tak množstvo konverzií. Závisí to samozrejme aj od vášho eshopu, cien, nákupného košíka a podobne.

Na Blue Winston blogu ale nájdete množstvo užitočných návodov, ktorá vám pri jeho používaní pomôžu.

Aké typy produktových PPC kampaní sa dajú automatizovať cez Blue Winston?

Všetko nie je iba čierne a biele a jeden typ kampane nebude vyhovovať všetkým e-shopom a na všetky segmenty. Aby ste z Blue Winstona dostali čo najviac, ponúka tri typy kampaní.

1. Produktové kampane
Jedinečná reklama pre každý vami zvolený produkt v e-shope. Ide o vhodný typ kampane, keď zákazník vie presne, aký produkt hľadá. Reklama užívateľa pošle priamo na stránku produktu, takže nebude musieť blúdiť po navigácií a uvidí hneď to, čo uvidieť chcel. Kľúčové slová sa tvoria veľmi jednoducho z názvu produktu.

Výhodou je nízka cena za preklik a teda aj za nižšia cena za konverziu (oproti všeobecným kľúčovým slovám).

2. DSA-P kampane
Ide o Dynamic Search Ads for Products (Dynamické reklamy vo vyhľadávaní pre produkty) a sú určené pre produkty s nízkym objemom vyhľadávania, teda že ich nehľadá dostatočné množstvo ľudí.
Kombináciou produktovej kampane a produktovej DSA kampane vieme ľahko inzerovať na všetky produkty a predísť tak problémom s nízkym objemom vyhľadávania.

3. Produktovo - skupinové kampane
Pre produkty, ktoré majú viac farieb alebo variácií, napríklad iPhone XR - môže byť čierny, strieborný, biely, modrý - majú svoj vlastný typ kampaní - produktovo - skupinové kampane. Ak zákazník nevie, že produkt má viac variantov, táto reklama ho presmeruje do vyhľadávania na eshope, kde z nich bude mať na výber. Teda napríklad sem do výsledku vyhľadávania na eshope TPD.sk

Cez takéto kratšie produktové kľúčové slová oslovíte viac užívateľov a takto majú na výber aj všetky dostupné varianty, farby a podobne. Opäť je všetko plne automatizované.
Zaujíma vás, kto odporúča používať Blue Winston? Tu si pozrite recenzie a odporúčania.
Prehľad certifikovaných partnerov (agentúry a PPC špecialisti) nájdete tu.

Podpora, pilotná kampaň a 30 dní zadarmo

Ak sa rozhodnete používať Blue Winston, nezískate iba skvelý nástroj na Google Ads, ale aj výhody ako:

- 30 dní trial zadarmo
- zákaznícka podpora 24/7 (livechat, telefón, email)
- tvorba pilotnej kampane zadarmo
- školenie cez Hangout a vysvetlenie základov

Páčilo by sa vám vyskúšať Blue Winston? Môžete napísať na contactus@bluewinston.com

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship