Pri každom jednom balíkovom zázname sa po vygenerovaní štítku objaví “obálka“, vďaka ktorej môžete napísať na zákaznícky servis prepravcu, požiadať o zmenu dobierky či podať reklamáciu. Vaša požiadavka bude odoslaná prepravcovi, ktorý sa ju bude snažiť čím skôr vybaviť a odpovedať vám.
Benefit pre eshop
- Nemusíte volať či písať email prepravcovi. Nemusíte kopírovať
sledovacie číslo a vysvetľovať prepravcovi, o aký balík sa
jedná. Predvyplnený formulár obsahuje všetko, čo prepravca
potrebuje vidieť. Vaša jediná úloha spočíva v napísaní
požiadavky.
-
Balík,
pri ktorom ste sa na niečo dopytovali, ostáva v
Neoshipe špeciálne
označený farebným labelom podľa
typu požiadavky, aby ste
vedeli, čo ste pri danom
balíku riešili a po prípade si ho aj neskôr vďaka filtru
dohľadať.