Napíš prepravcovi

Z času na čas potrebujete riešiť presmerovanie balíka na inú adresu, zmeniť údaje o príjemcovi, doplniť telefónne číslo či upraviť výšku dobierky. Vypísať všetky údaje o balíku, definovať správneho adresáta a mať prehľad o riešených záležitostiach si však vyžaduje čas. Zo systému Neoship eshop vyrieši tieto záležitosti jednoducho, rýchlo a prehľadne.

Pri každom jednom balíkovom zázname sa po vygenerovaní štítku objaví “obálka“, vďaka ktorej môžete napísať na zákaznícky servis prepravcu, požiadať o zmenu dobierky či podať reklamáciu. Vaša požiadavka bude odoslaná prepravcovi, ktorý sa ju bude snažiť čím skôr vybaviť a odpovedať vám.

Benefit pre eshop

- Nemusíte volať či písať email prepravcovi. Nemusíte kopírovať sledovacie číslo a vysvetľovať prepravcovi, o aký balík sa jedná. Predvyplnený formulár obsahuje všetko, čo prepravca potrebuje vidieť. Vaša jediná úloha spočíva v napísaní požiadavky.
- Balík, pri ktorom ste sa na niečo dopytovali, ostáva v Neoshipe špeciálne označený farebným labelom podľa typu požiadavky, aby ste vedeli, čo ste pri danom balíku riešili a po prípade si ho aj neskôr vďaka filtru dohľadať.

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship