Podanie reklamácie

Nie je to nič pozitívne, no kedykoľvek počas doručovania môže dôjsť k poškodeniu alebo k strate balíka. Pre eshop je riešenie reklamácie obťažujúce a častokrát zdĺhavé. Podanie reklamácie v Neoshipe však eshop zvládne ľavou zadnou.

- Dôležité dáta o balíku sú už predvyplnené.
Nemusíte sa zbytočne rozpisovať, pretože všetko potrebné vyplníme za vás.

- Formulár je odoslaný na príslušné oddelenie prepravcu, ktoré reklamáciu zaeviduje a ďalej s vami komunikuje.
Nemusíte hľadať email alebo telefónne číslo na konkrétneho prepravcu. Reklamáciu nasmerujeme tam, kde treba.

- Bez ohľadu na prepravcu, ktorého v Neoshipe využívate, reklamáciu zadávate stále rovnakým spôsobom.
Pri každom jednom balíku je pripravená možnosť kedykoľvek podať reklamáciu alebo napísať prepravcovi na jeho zákaznícku podporu.

- Balík ostáva označený špeciálnym tagom pre maximálnu prehľadnosť o reklamovaných balíkoch.
Vďaka rozšírenému filtru zásielok je možné kedykoľvek takéto balíky dohľadať, analyzovať či vyhodnocovať ich počet vzhľadom k celkovému počtu balíkov za vybrané časové obdobie.

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship