- Dôležité dáta o balíku sú už predvyplnené.
Nemusíte sa zbytočne rozpisovať, pretože všetko potrebné vyplníme za vás.
- Formulár je odoslaný na príslušné oddelenie prepravcu, ktoré reklamáciu zaeviduje a ďalej s vami komunikuje.
Nemusíte hľadať email alebo telefónne číslo na konkrétneho prepravcu. Reklamáciu nasmerujeme tam, kde treba.
- Bez ohľadu na prepravcu, ktorého v Neoshipe využívate, reklamáciu zadávate stále rovnakým spôsobom.
Pri každom jednom balíku je pripravená možnosť kedykoľvek podať reklamáciu alebo napísať prepravcovi na jeho zákaznícku podporu.
- Balík ostáva označený špeciálnym tagom pre maximálnu prehľadnosť o reklamovaných balíkoch.
Vďaka rozšírenému filtru zásielok je možné kedykoľvek takéto balíky dohľadať, analyzovať či vyhodnocovať ich počet vzhľadom k celkovému počtu balíkov za vybrané časové obdobie.