Zaberá vám práca s balíkmi a réžia okolo nich veľa času? Nechajte expedíciu na nás a vy sa venujte dôležitejším aktivitám v eshope. Vďaka funkcionalitám v Neoshipe môžete. Keďže ich je v aplikácii niekoľko, zamerali sme sa najmä na tie, ktoré môžu byť pre eshop naozaj pridanou hodnotou, ušetria čas a zefektívnia prácu s balíkmi.
1. Dashboard
Dashboard v Neoshipe predstavuje celkový pohľad na vašu expedíciu.
Nájdete tu prehľad o doručených balíkoch (zelený box),
nedoručených balíkoch (červený box) a balíkoch v preprave
(oranžový box). Či využívate jedného, dvoch alebo všetkých
prepravcov, zobrazíme vám tu všetky ich balíky v sumáre aj
individuálne. Z každého jedného boxu sa dokážete presmerovať
na konkrétny balík a riešiť s ním aktuálny “problém“ (viď
konkrétny príklad vo videoukážke).
Okrem balíkov na
Dashboarde nájdete aj sumár vyplatených dobierok, selektovaných
podľa spôsobu platby (karta/hotovosť) a meny, v ktorej boli
vyplatené na účet. Úplnosť informácií o dobierkach dopĺňa
sumár nevyplatených dobierok.
Benefit pre váš eshop
- Ak využívate viacerých prepravcov nemusíte sa prepínať medzi
ich jednotlivými systémami. Všetko máte pokope, zároveň si z
tohto miesta viete “zapnúť“ aj individuálny pohľad na
prepravcu a pracovať tak s balíkmi, s ktorými aktuálne
potrebujete.
- Akonáhle zbadáte
nové číslo v červenom boxe, viete sa ihneď presmerovať na
konkrétny balík, cez “notifikačnú obálku“ riešiť situáciu
s prepravcom, zabezpečiť nápravu a predísť tak negatívnym
emóciám vášho zákazníka.
2. Napíš prepravcovi
Pri každom jednom balíkovom zázname sa po vygenerovaní štítku “objaví obálka“, vďaka ktorej môžete napísať na zákaznícky servis prepravcu, požiadať o zmenu dobierky či podať reklamáciu. Vaša požiadavka bude odoslaná prepravcovi, ktorý sa ju bude snažiť čím skôr vybaviť a odpovedať vám.
Benefit pre váš eshop
- Nemusíte volať či písať email prepravcovi. Nemusíte kopírovať
sledovacie číslo a vysvetľovať prepravcovi, o aký balík sa
jedná. Predvyplnený formulár obsahuje všetko, čo prepravca
potrebuje vidieť. Vaša jediná úloha spočíva v napísaní
požiadavky.
-
Balík,
pri ktorom ste sa na niečo dopytovali, ostáva v
Neoshipe špeciálne
označený farebným štítkom podľa
typu požiadavky, aby ste
vedeli, čo ste pri danom
balíku riešili a po prípade si ho aj neskôr vďaka filtru
dohľadať.
3. Dobierky
Rýchlu
informáciu o všetkých dobierkach
nájdete na Dasboarde. Okrem
toho však s nimi viete detailne
pracovať
aj v
osobitnom pohľade vyplatených a nevyplatených dobierok.
Vyplatené dobierky:
Dáta ku každej jednej
vyplatenej
dobierke nájdete
na jednom mieste v Neoshipe.
Zobraziť
si môžete
tie, ktoré práve potrebujete, a to na
základe množstva
filtrov: prepravca, krajina
doručenia, dátum prijatia
platby na účte, suma na účte, VS platby, sledovacie
číslo, mena,
typ platby (karta/hotovosť). Následne si
ich môžete vyexportovať v
4 rôznych
formátoch – Excel, CSV, XML, SEPA XML.
Nevyplatené
dobierky:
Neoship
vám poskytne nielen informáciu o
vyplatených dobierkach
ale aj o tých,
u ktorých ešte dobierka nebola vybraná alebo nebola
vyplatená na účet.
Benefit pre váš eshop
- Väčšina prepravcov zasiela reporty k dobierkam iba v Exceli a
účtovníčky tak musia párovať dobierky s faktúrami manuálne
jednu po druhej. V Neoshipe si však vygenerujete taký report, aký
potrebujete. Mnoho účtovných programov je dnes prispôsobených
tak, aby ste doň hromadne nahrali CSV alebo SEPA XML súbor, vďaka
ktorému sa dobierky automaticky napárujú k faktúram. Ak riešite tieto
záležitosti interne, určite ušetríte množstvo času. Ak
posielate reporty účtovníčke, taktiež jej šetríte čas, čím
by sa mohla ponížiťaj fakturácia za jej služby.
- Prehľad s
nevyplatenými dobierkami vám môže pomôcť lepšie plánovať
cashflow, ďalšie nákupy či predaje, nakoľko máte k dispozícii
infomáciu o tom, s akou výškou financií (zatiaľ ešte v
balíkoch) môžete čoskoro počítať.
4. Email
V Neoshipe na vás čakajú tri templaty emailov, v rámci ktorých si môžete vytvoriť vlastné texty, pridať interaktívne odkazy, linky na sociálne siete a dať im vašu identitu skrz vaše korporátne farby. Okrem slovenčiny si môžete takýto email nastaviť v rôznych jazykových variáciách: v češtine, maďarčine, angličtine a nemčine. Príjemcovi sa následne odošle email v jazyku, ktorý sa v danej krajine používa.
Benefit pre váš eshop
- Zabudnite na klasický email o doručení zásielky. Ten samozrejme prepravca pošle, ak ho máte v rámci doplnkových služieb aktivovaný. V Neoshipe si však môžete nastaviť omnoho atraktívnejší email. Okrem toho, že budete vášho zákazníka informovať o doručení zásielky, môžete email poňať ako marketingový nástroj na podporu ďalšieho predaja, rozšíriť základňu sledovateľov na sociálnych sieťach či do emailu pridať link na akciovú ponuku alebo výpredaj.
5. Štatistiky
Vývoj počtu balíkov, najčastejšie posielané váhy, grafy s rozdelením balíkov na adresu a do výdajných miest, doručované na Slovensku a v zahraničí, zoznam vrátených balíkov, ako aj ich percentuálny podiel na celkovom počte balíkov – to všetko nájdete v neoshipových štatistikách.
Benefit pre váš eshop
- S komplexným pohľadom na vývoj expedovaných balíkov v čase
vám umožní správne analyzovať, porovnávať a efektívnejšie sa
rozhodovať sa o tom, čo s expedíciou ďalej.
- Keďže máte k dispozícii informáciu o prípadných vratkách, v
prípade nežiadúceho rastúceho čísla dokážete na tento stav
pomerne rýchlo zareagovať a prijať opatrenie k zníženiu
vratkovosti.
6. Kalkulačka
Veľmi rýchlo vypočíta cenu akéhokoľvek balíka konkrétneho prepravcu. Vo filtri si vyberiete prepravcu, zadáte odhadovanú/presnú váhu, prípadnú výšku dobierky, krajinu doručenia, spôsob doručenia na adresu/výdajné miesto a Neoship vám na základe nahratých cien v cenníku vypočíta výslednú cenu balíka.
Benefit pre váš eshop
- Komplexné cenníky nie sú celkom ľahko čitateľné a hoci v nich vidíte cenu za balík, častokrát to nie je výsledná cena za balík. Cena za notifikácie, dobierku, rozdiel či je platená cash alebo kartou, prípadne iné doplnkové služby,...to všetko navyše ovplyvňuje celkovú cenu. S kalkulačkou v Neoshipe však dostanete veľmi rýchlo presný výsledok.
Už teraz si viete predstaviť využívanie niektorej z vychytávok u vás v eshope? Ak
áno, neváhajte a
kontaktujte nás. Radi
budeme súčasťou vašej zmeny k lepšiemu :)